Subject: IP7119 Metsakuru F2 nõuetekohasus. Reti küla, Tõrva vald, Valga maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 12:30:45 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Metsakuru
alajaama F2 nõuetekohasuse projekti Reti külas, Tõrva vallas, Valga
maakonnas.

Projekti eesmärk on parandada piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja
kvaliteeti.

Selle raames asendatakse  Metsakuru alajaam ning asendatakse olemasolevad
paljasjuhtmed õhukaabliga.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.